dilluns, 11 d’agost del 2014

Excursió recomanada: els Gorgs de la Febró



De manera totalment improvisada, gràcies a un comentari de dissabte al  vespre del padrinet Jordi,  el mati de diumenge sortim cap a una excursió que promet: els Gorgs de la Febró.

Les fotos trobades a internet són tota una temptació ....




Ens dirigim cap a la Febró, on ja hi havíem anat fa uns anys a veure els Avencs. Aquí podreu trobar la ruta a peu  per accedir als Gorgs, està molt ben explicada . Només cal seguir la ruta del GR7 direcció Arbolí. Com que , gràcies a la sortida al Colomina, ja coneixem quines marques ens ho indiquen  ( blanques i vermelles) , només ens ha calgut buscar-les, tot i que el camí no té pèrdua. El David ha gaudit un munt fent-ho!!








Al cap d' una estona de baixar ens trobem el  primer toll . Maquíssim !! Ara, no us deixeu enganyar per les fotos: estava ple de gent !!! Amb el photoscape vaig retallant-les, almenys sembla que em faci la il·lusió d'haver estat més sols, jejje.




L'aigua freda, freda, això sí, sembla que als meus homes no els hi preocupi gens ni mica. Jo no m'he banyat evidentment, amb " l'excusa " de que tinc una ferida en un peu i no em volia mullar l'embenat ... L'aigua freda i jo no ens avenim gaire ...








Idíl·lic oi?




Al costat del primer toll dos més de petitets ... cal anar en compte al passar d'un a l'altre, les roques rellisquen molt .










Si mireu  la proposta de ruta de senderisme veureu que hi ha diferents gorgs pels quals anar passejant d'un a l'altre , amb calçat adient, és clar. Hem decidit que hi tornarem mes endavant, ni que sigui en un altra època de l'any per a poder-ne gaudir de la resta, potser quan el David sigui una mica més grandet i pugui fer el camí d'un  a l'altre més fàcilment o potser no i aquesta mateixa tardor hi tornem ....


Un bon matí !!!


Bon inici de setmana a tothom !!





6 comentaris:

  1. Què xulo!!!! Jo si que m'hagués ficat a l'aigua mentre Mr. X em mirava de lluny, jejejejeje...
    Petonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. los de la teva espècie no sou d'aquest món ...... amb lo gelada l'aigua que estava la sang es congela !!!

      jeje petonets guapaaaaaaaaaaaaaaa

      Elimina
  2. Oh, quina passada! L'any passat també vam anar a fer algunes gorgues (però les nostres sí estaven força més solitàries!) i és una experiència fantàstica. No sé què deuen tenir que semblen un indret gairebé màgic! Jo sí que m'hi banyo, però faig un dins-fora... sóc una mica peix, i no puc evitar ficar-me dins l'aigua si en tinc a prop, però aquesta tan freda em fa caparrassa si m'hi estic gaire estona!
    Gràcies per la recomanació.
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res !! encantada de compartir !! quines vau fer vosaltres ? nosaltres ens animem a tot , jeje!!
      Sí que és màgic sí, tot i la quantitat de gent que hi havia i que no eren gaire educats , em va semblar fantàstic !!

      Abraçades !!!

      Elimina
  3. Ostres, quina recomancació més interessant! Crec que els meus petits els encantaran les gorgues, encara els veiem petits però quan ens decidim segur que en gaudiran moltíssim. Consultarem aquesta entrada i t'ho farem saber. Petons

    ResponElimina
  4. Desde luego, un paraje idílico... yo soy de agua caliente -y la peque parece que también- pero mi chico se hubiera metido sin dudarlo.

    Besotes!

    ResponElimina