divendres, 2 de gener del 2015

MOLTES GRÀCIES !!!!



Primer de tot : moltes, moltes , moltes gràcies a tots i totes les que heu escrit unes paraules de suport en la darrera entrada i a les que us heu adreçat a mi via mail.





Totes i cadascuna d'elles m'han emocionat i  han estat petites abraçades que he rebut de tot cor .

Fa unes setmanes que em trobo millor . El dolor continua, no fos cas que marxés i el trobés a faltar, deu pensar ell... però força més suportable i menys agressiu . Sembla que dura així i per tant, adéu (espero) al mega brot tan xungillo que em va agafar fa uns mesos.

Tinc moltes ganes de tornar a compartir des d' aquí algun dels moments de la nostra vida : activitats, experiències, reflexions, decisions, projectes a tirar endavant, il·lusions, col·laboracions ...

El David està maquíssim, feliç, gran , valent , és una personeta noble i sensible, que cada dia ens fa aprendre un munt i ens fa voler ser més bones persones. 
Alhora volem intentar seguir canviant el món , per a que aquest sigui una mica més just i solidari, sobretot en aquest moment tan apassionant que vivim a Catalunya , i com a creients, dins també la nostra Església, amb la qual ens hem compromès també una mica més.

En fi, que hem tornat amb mooooooooooooooooooooooltes ganes de retrobar-vos .

Comparteixo un poema d' Eduardo Galeano , que ja sabeu en sóc una incondicional . La primera vegada que el vaig llegir no em va dir massa , però fa uns dies, en tornar-ho a fer, va ser com si jo mateixa pogués fer meves cadascuna de les seves paraules:






Una abraçada virtual i tots els nostres millors desitjos per l'any que tot just acaba de començar !!!






4 comentaris:

  1. ¡Que alegría volver a escucharte! ¡Que alegría saber que los ratos malos han pasado! Ese poema de Galeano lo dice todo.

    Nosotras por aquí seguimos, con ganas de compartir y re vivir contigo esos ratos felices que nos regalais...
    un abrazo muy especial!

    ¡Feliz Año Nuevo!

    ResponElimina
  2. M'alegro molt que tornis a estar d'humor per escriure (i per canviar el món).
    Molta salut per aquest 2015, wapa!

    ResponElimina
  3. Qué buena noticia de año nuevo y que poema más bonito. ¡Grande! Galeano
    Me alegra mucho saber que volvéis a la carga con esta vida linda que tenemos por delante, con sus baches y sus montañas. Bienvenida al 2015. Desando saber de vosotros y ver si es verdad que "el David" está tan maquíssim como dices ;)
    Un abrazo enorrrme

    ResponElimina
  4. M'alegra moltíssim que puguis tornar a estar tant activa i positiva com sempre... Espero que tingueu un 2015 magnífic i que ens ho vagis explicant en aquestes entrades que tant hem trobat a faltar. Una súper abraçada!

    ResponElimina